FONDO

lunes, 27 de enero de 2014


CON ESTE PEQUENO PROXECTO PINTURA DE LUZ OU "LIGHT painting"  PRETENDEMOS FACER UN ACHEGAMENTO A CIENCIA NAS AULAS. XA QUE A CIENCIA DEBE OCUPAR UN LUGAR PROTAGONISTA NO CURRICULUM DA EDUCACIÓN INFANTIL.
NESTA ETAPA EDUCATIVA, A CATIVADA DESCUBRE, COÑECE E COMPRENDE FENÓMENOS CIENTÍFICOS  QUE CONFORMAN A SÚA REALIDADE, POR ESO A NECESIDADE DE BRINDARLLES OCASIÓNS PARA PENSAR, PREGUNTAR, REFLEXIONAR, RAZOAR E COMO NON, DE DIVERTIRSE.
            DA MAN  E DA PAIXÓN QUE TRASMITE, CHEMA, O PAI DUNHA ALUMNA, DESCUBRIMOS DE FORMA DIVERTIDA E MÁXICA  A DESENVOLVER ACTITUDES POSITIVAS CARA A CIENCIA E OS SEUS MÉTODOS.
OBSERVAMOS:  miramos atentamente o mundo que nos rodea.
FACEMOS PREGUNTAS:   
porque ocorren eses fenómenos?
FORMULAMOS HIPÓTESES: @
s nen@s intentan dar algunhas explicacións previas os fenómenos que estamos estudando.
EXPERIMENTAMOS: levamos a cabo diferentes experiencias coa luz...
                             POLO QUE PODEMOS DECIR QUE…
¡¡A CIENCIA  PODE SER  DE CORES, DE MOITOS CORES !!


3 comentarios:

  1. que bonito.
    xenial ter amanamiga para que nos ilustre o q nos contan os cativos e non acabamos de entender.
    agora sei o que eran as linternas de cores na parede. jajaja

    ResponderEliminar
  2. Que ledicia!!! Que acertado é o teu comentario Merchy, seguiremos a pista das aventuras de bolboretas, arañas, confetis, trasnos, caracois e peixes ca axuda da man amiga!! Biquiñossssss e grazas polos teus folgos que nos ani
    man a seguir construindo este modesto blog

    ResponderEliminar
  3. Este comentario ha sido eliminado por el autor.

    ResponderEliminar