CON ESTE PEQUENO PROXECTO “PINTURA
DE LUZ” OU "LIGHT painting" PRETENDEMOS FACER UN ACHEGAMENTO A CIENCIA NAS
AULAS. XA QUE A CIENCIA DEBE OCUPAR UN LUGAR PROTAGONISTA NO CURRICULUM DA
EDUCACIÓN INFANTIL.
NESTA ETAPA EDUCATIVA, A CATIVADA
DESCUBRE, COÑECE E COMPRENDE FENÓMENOS CIENTÍFICOS QUE CONFORMAN A SÚA REALIDADE, POR ESO A
NECESIDADE DE BRINDARLLES OCASIÓNS PARA PENSAR, PREGUNTAR, REFLEXIONAR, RAZOAR
E COMO NON, DE DIVERTIRSE.
DA MAN E DA PAIXÓN
QUE TRASMITE, CHEMA, O PAI DUNHA ALUMNA, DESCUBRIMOS DE FORMA DIVERTIDA E
MÁXICA A DESENVOLVER ACTITUDES POSITIVAS
CARA A CIENCIA E OS SEUS MÉTODOS.
OBSERVAMOS: miramos atentamente o mundo que nos rodea.
FACEMOS PREGUNTAS: porque ocorren eses fenómenos?
FORMULAMOS HIPÓTESES: @s nen@s intentan dar algunhas explicacións previas os fenómenos que estamos estudando.
FACEMOS PREGUNTAS: porque ocorren eses fenómenos?
FORMULAMOS HIPÓTESES: @s nen@s intentan dar algunhas explicacións previas os fenómenos que estamos estudando.
EXPERIMENTAMOS: levamos a cabo diferentes experiencias coa luz...
POLO QUE
PODEMOS DECIR QUE…
¡¡A CIENCIA PODE SER DE CORES, DE MOITOS CORES !!
que bonito.
ResponderEliminarxenial ter amanamiga para que nos ilustre o q nos contan os cativos e non acabamos de entender.
agora sei o que eran as linternas de cores na parede. jajaja
Que ledicia!!! Que acertado é o teu comentario Merchy, seguiremos a pista das aventuras de bolboretas, arañas, confetis, trasnos, caracois e peixes ca axuda da man amiga!! Biquiñossssss e grazas polos teus folgos que nos ani
ResponderEliminarman a seguir construindo este modesto blog
Este comentario ha sido eliminado por el autor.
ResponderEliminar