FONDO

sábado, 30 de junio de 2012

CHEGADO ESTE MOMENTO!!!

     Rematado o curso escolar, feitas as oportunas despedidas, desexarvos unhas FELICES  VACACIÓNS!!! 
   Vémonos en setembro, momento de encontros e coas enerxias renovadas. 
   Mentras tanto...
         como tódolos dias sae o sol,
           non esquezades disfrutar dalgunha posta de sol!!!

                                             

jueves, 28 de junio de 2012

¡ A MERGULLARSE NUN MAR DE CORES! AULA DE ESTIMULACIÓN SENSORIAL


Había unha vez unha cova máxica que se atopaba nunha pequena aula da nosa escola. Un día todos xuntos decidimos que íamos traballar un bonito proxecto adicado ao mar.
Nesta cova máxica experimentamos con todo tipo de materiais, texturas, cores, tonalidades e sensacións. xogamos coas luces e a escuridade que existe en toda cova. Tocamos e enrugamos papeis, coma se foran algas mariñas debuxamos peixes na area da praia e mesmo fixemos auga de moitas cores.
Toda unha diversión que plasmamos nun bonito mural que decoramos entre todos.
Como xa está chegando o verán queremos que vexas este video
¡e que te mergulles con nós nun mar de cores!

                                           

miércoles, 27 de junio de 2012

SAIDA O ACUARIO DO GROVE




Despois de moito traballo, ¡CHEGOU O DÍA!!, o 2 de Marzo saimos ao Acuario do Grove!
Con moita ilusión subimos ao bus e saimos cara o noso destino…despois dunha hora, e moito preguntar cando chegamos profeee!, cando chegaaamosss!…por fin chegamos!!!!!

Baixamos do bus e despois dunha rica merenda e coa barrigola chea fomos de aventura ao fondo mariño. Cada grupo coa súa mestra fóronnos ensinando: AS BATEAS, AS MORENAS, O TIBURÓN TORO,…cos nosos dedos curiosos tamén nos deixaron tocar ESTRELAS DE MAR, PEPINOS DE MAR!! FOI XENIAL, PASÁMOLO EN GRANDE!!
Logo da visita despedimosnos dos guias, e voltamos subir ao bus, VAIA SONECA BOTOU ALGÚN E ALGUNHA, JIJIJI!!
VOLTAREMOS!!!



        

miércoles, 6 de junio de 2012

PRÓXIMA VISITA AL COLEGIO CELSO EMILIO Y POSTERIOR REFLEXIÓN

El próximo jueves 14 de junio vamos de visita al colegio Celso Emilio para compartir momentos de juego y de merienda con nuestros futuros compañer@s, para agradecerle su hospitalidad estamos preparando unos detallitos, PERO GUARDARNOS EL SECRETO, ES UNA SORPRESA!!!.


REFLEXIONEMOS!!! Hace ya muchos años, le preguntaron a Loris Malaguzzi cómo vivían niños y niñas el paso de las escuelas infantiles de Reggio Emilia, a la escuela primaria; y acerca de lo que consideraba necesario revisar en la educación obligatoria.
Su respuesta sigue vigente, más de veinte años después:  
“Entre la enseñanza infantil y la enseñanza primaria, debería haber una continuidad dialéctica. En todo caso, nuestros alumnos tienen las herramientas imprescindibles para aprender, el gusto y el interés por hacerlo y un saben utilizar el propio pensamiento, la reflexión personal, para resolver los interrogantes que se les presenten.
Si la escuela obligatoria, primaria, les permite exteriorizar toda la carga creativa que llevan dentro, niños y niñas la exteriorizarán en la escuela, de lo contrario acabarán exteriorizándola en otros entornos.
Sería deseable que la escolarización obligatoria pusiera más énfasis en el concepto «aprender», desde la óptica del alumno, que en el de «enseñar».
El aprendizaje, basado en la autonomía y en el placer del descubrimiento, es un deseo de todos los niños, pequeños y mayores.
Los altos índices de fracaso escolar tienen mucho que ver con esa pedagogía transmisiva que anula el protagonismo y la personalidad de los niños y niñas.
Los alumnos mayores están cansados de ese modelo de escuela; es necesario construir para ellos una escuela más amable.
Y con este deseo de una escuela más amable para los “alumnos-niños” (conceptos inseparables, para Malaguzzi), apuesto por una escuela intercultural y tengo el convencimiento de que en la formación del profesorado, ha de haber una reflexión permanente sobre cómo aprenden los niños/as, como darles espacio para que sean nuestros guías; y cómo hacerlos verdaderos protagonistas de la experiencia educativa”.
                                                 Reflexión  final
Los niños me enseñaron lo que les podía enseñar 
y esa fue la dirección que tomé”
Loris Malaguzzi –Fundador de las Escuelas de Reggio Emilia en Italia